Ana içeriğe atla

Yeniden başlayanlar...

Ergen psikolojisi ile ilgili kitap okumam lazım diyorum,
Ben yetişkinim diyor 🥴.
Hangi ara yetiştin?

****
(teşekkür ediyorlar, çok yaşıyorlar
çeyrek altını önemsiyorlar, küresel ısınmayı ve beş çaylarını
ortadoğu’yu ihtiyaç halinde seviyorlar, gökdelenleri her haliyle
eve geç gelmeyi borsaya bağlıyorlar, geriye kalanları astrolojiye
“konuşan tartı”lardan korkmuyorlar bir de,
-ben bazen korkuyorum- )
****
Çocuklarınızı her zorluğa karşı dayanıklı olacak şekilde yetiştirin diyorlar,
-ben yetiştiremiyorum - 🙈

Bir şey oluyor; hemen bisküviyi çaya bandırıp çocukluğu iniyorum. 
Bakıyorum sanki bütün naneleri ben yemişim, çocuğuma hiç nane kalmamış 🙈 
Ah yazıııık diyorum, gardım düşüyor. 
Nolcek bu işin sonu bilmiyorum.
****
(çocuğu okula yazdırıyorlar, merkez sağ’ı ve dedikoduyu çok seviyorlar
üniter yapı diyorlar, uluslararası toplum, en az iki yabancı dil
minareler gölde ediyor, başka ihsan da istiyorlar
ben rahatça ölsek diyorum.)
****
Çocuğu okula yazdırmak lazım.

****
Yazar Şule Gürbüz İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sanat Tarihi bölümünden mezun oldu. Cambridge Üniversitesi’nde felsefe eğitimi aldı. 1997 yılında Dolmabahçe Sarayı’na sanat tarihçisi olarak girdi. Saraydaki saatlerin hemen hepsinin bozuk olduğunu görünce Saraya zaman zaman gelen saat tamir ustası Recep Gürgen’den mekanik saat tamiri işinin inceliklerini öğrendi ve o günden beri sarayın saatlerini tamir ediyor. Bir röportajda sizinle çalışacak başka biri var mı, yerinize birini yetiştiriyor musunuz diye soran gazeteciye, ben bu işe hazırlanmadım, benim gibi bir yerlerde bilmeden buralara hazırlanan birileri mutlaka vardır der.
****
Göklerden gelen bir karar vardır.

Yeniden başlayanların yardımcısıdır Allah.
Her gün yeniden başlıyoruz Allah'ım.

Erbain 29/40

Parantez içleri Güven Adıgüzel'in Sınavda Çıkmayacak Sorular şiirinden kırpılmıştır

Yorumlar