Ana içeriğe atla

Taşrada bayram

Perde asla kapanmamalı deyip babası ölse sahneye çıkan tiyatrocular gibi oldum. Erbain'e başlarken bayramı hesaba katmış mıydım hatırlamıyorum. Çok şükür üzüntü yok. Bayram sevincimi yedeğime alıp birkaç kelam ederim dediydim sabahtan ama zamanı hesaba katmamışım. Birazdan arabam balkabağına dönüşecek.




Mustafa Çiftçi taşranın güzelliğinden bahsederken tanımadığınız insanlarla da bayramlaşırsınız ve bu büyük bir şeydir dedikten sonra kendine has üslubu ile dede evinde yaşadıkları bir bayram hatırasını anlatıyor video

Bugün kapınızı çalan yabancı kişiler olmuştur mutlaka onları içeri davet etmeyi düşündünüz mü? Kendi adıma konuşayım en iyisi. Bize iki yabancı geldi, kapıdan bir şeyler ikram ettim ve gittiler. Aklımın köşesinden bile geçmedi içeri davet etmek. 

Yazıyı okuyanlarla bir sosyal deney yapalım. Yarın kapımıza gelen yabancıyı -muhtemelen çocuktur gelen - içeri davet edip biraz muhabbet edelim. Bakalım neler olacak?

Erbain 33/40
Son dakika 🙈 yayına hazırım. 
Olduğu kadar, olamadığı kader ya da keder. 
Bu benim Instagram hesabını açtığımda profile yazdığım ilk cümleydi.

Yorumlar