Ana içeriğe atla

Erbain 14/40 A

.
Evlilik tuhaf bir şey ama yine de denemek lazım 🤭 kesin level atlatıyor.
Tapduk Emre'nin dergahı gibi. 
Bakalım kim düzgün odun getirecek? 
Kim Yunus olacak? 
Kim Yunus olmaya talip bile olmayacak? 
Araba yanlışlıkla başka yola sapınca navigasyonun hemencik yeni bir rota oluşturması gibi hayatın her gün her gün yeniden kurgulanmasına hazır mısın? 
Yola çıkan iki yolcu olarak menzile kadar devam etmeye niyetin var mı? 
İslamoğlu'nun bir tanımlaması vardı yola yatanlar yolu satanlar diye. 
Yatıcı mısın, satıcı mı? 😉

Bu akşam tehlikeli sularda yüzüyorum. Aksi gibi iyi bir yüzücü de değilim🤭. Bazen düşünüyorum eşimle bir araya gelmiş olmamızın hikmeti nedir deyü? Aşktan ölmediğimize göre. Pragmatist bir bakış açısı ile baktığımda, kocamın benim almadığım ve almayacağım şeyleri almak ve itina ile eve getirmek için görevlendirilmiş bir melek olduğunu düşünüyorum. Kanatlarını yakasım var 🤪.

Daha bu akşam gittiği bir yerde güzel şeyler sattıklarından bahsettiğinde, bana "satış" deme derken buldum kendimi. Sonra ikimiz birden kahkaha atmaya başladık. Satış, alışveriş, dükkan, mağaza bunların hepsini toptan ortadan kaldırmak lazım. Keşke hayat eski usul takas sistemine dönse ve insanlar eve bir şey getirebilmek için evden bir şey vermek zorunda kalsa.

Bunun iyi yanları da yok değil hani. Acayip zihin geliştirici bir durum. Sürekli bunu nerede kullanabilirim, onunla ne yapılır, şu eşyaları sarımsaklasam da mı saklasam sarımsaklamasam da mı saklasam diye düşünmekten acayip stratejiler geliştiriyor insan. 

Bakıyorum yeni bir kitap çıkmış daha ben alsam mı acaba diye düşünürken kitap gelmiş çoktan bizim salona yerleşmiş oluyor. Gerçi kitap da bizim için temel gıda maddesi ama bir de gerçekten temel gıda olan maddeler var o kısma hiç girmeyeyim. 

Rahmetli babam kışa girerken birkaç teneke yağ, bir çuval un, bir çuval patates, bir çuval soğan alırdı. Gelin kaynana toprağından olduğuna göre damat da kayın ata toprağındandır kesin. 

Haydi kalın selametle.
Erbain 14/40 A :)

Yorumlar