Ana içeriğe atla

Erbain 39

Otobandan önce son çıkış. Erbain 39. Amaaan Allah'ın günleri mi bitti yine yazarım nolcek. Bitmemiştir inşallah🙄.

Yazarım ama biraz sükut etsem, derinlikli alan okuması yapsam. Böyle deyince de çok havalı oldu heee. Derinlik, alan falan.  Alanım ne bilmiyorum, bilsem çoktan derinlere inmiştim 🥴 İnandınız mı? Tâbii ki de gerçek değil. Daldan dala uçan bir kuşum ben.


Bir üniversitede uzun seneler öğrenci olmak, o dersten bu derse koşturmak çok cazip görünüyor gözüme. Sevdiğim ve merak ettiğim bir mevzunun peşine takılıp ne bulursam okumak. Yine de benden bir akademisyen çıkmazdı. Disiplin kıt.

Nilay Örnek'in Nasıl Olunur podcastinden çok şey öğreniyorum. Dinlediğim son iki bölümde bağlantısal bütünsellik ve otoetnografik yöntem diye hiç duymadım iki şeyden bahsettiler mesela. Kendimi bu tanımlamalara çok yakın hissettim. Bunlarla ilgili okuma yapabilirim belki.video

Erbain'e başlarken yemek ve dikiş eşliğinde bir şeyler yazmaya niyet etmiştim çünkü yazacak malzeme bulabileceğimi sanmıyordum. İki alanın da kıyısında dolaştığım için totalde bir ustalaşma olmadı yemek ve dikişte. Günü kurtararak yaşamaya devam. Atılacak pantolondan çanta yaptım. Ramazanda bir Şıhıl Mahşi denemişliğim vardı ama hâlâ mayalı hamur ile bir ünsiyetim yok, yufka açmayı da bilmiyorum. Bu konuda bir şey yapmayı da düşünmüyorum. Sonuç itibariyle Erbain bir yazma pratiği oldu ve yazdıkça Ahmet Murat'ın dediği gibi mevzular kendiliğinden gelmeye başladı kalemin ucuna.

İşyerinde bir elektrik sorunu var şartelleri indirip kaldırıyoruz habire. Pek keyifli. Panoya bakarken Ertuğrul amca ile babamı mı yazsam bugün dedim. Şimdi de balkondan komşu evleri kesiyorum.


Sevgili eşim Erbain'ine sadece bir cümle yazmış. Ha ha ha bu ne, dedim. Hemen de dergaha yamuk odun getirdin 😀

Çok söz hamal yüküdür,  diyor yaaa. Fesuphanallah 😏

Erbain 39/40

Yorumlar