Ana içeriğe atla

Almalı mı almamalı mı?

.
Tatil bitti, kitabı, defteri, kalemi aldık oturduk. Gerçi tatilde de durum pek farklı değildi. Orta birde Arapça öğretmenimiz Seyit Semiz defterlerimize şöyle bir cümle yazdırmıştı. "Okuyarak yorulduğunuzda yazarak dinlenin." Lisede Akaid dersinde Mustafa Tülü hocamız da "her çiçekten bal toplayan arı gibi olun" demişti. Bir doğruya samimi  bir niyet ile tutunmakla başlayacak her şey galiba. Çoğu zaman dümdüz yürüyemesek de yolda olmaya niyetimiz var elhamdülillah. Tavsiyelerinizi unutmadım öğretmenim. 


Okur yazar tayfa artık iyice digital oldu. Dağda bayırda hemencecik ekranını açıp çalışmasına devam edenleri,  ayağında çocuk sallarken elindeki incecik tabletten okuma yapanları, not alanları gördükçe yemesem içmesem ben de bir tane alsam diyorum. Hatta bir ara sanki tabletim olsa oooo kim bilir neler yazarım hissine de kapılmıştım, Erbain'e başlamadan önce. İkinci görselde kısa bir ACM kesiti var 😅 Sonuç oraya varmaz inşallah. ACM video

Genelde yazıları telefonda yazıyorum. Beğenmedin düzelt, hop o cümleyi öbür tarafa ekle falan derken her şey çok daha kolay oluyor. Okuduğun kitabın adını hatırlayamadın madem hemen koş Google'a. Elektrik ve internet olmasa bütün rütbelerimiz sökülüverecek bir anda. Kalemle bir şey yazmak iyice zor gelmeye başladı.  Bir de aldığım notları ben bile zor okuyorum tekrar bakınca. Yakup Kadri hayattayken hiçbir eserini bastırmamış ama demek ki oldukça düzgün yazmış ki arkasından takır takır hepsini basıvermişler. Ölene kadar ne yaptım yaptım yoksa benden kalanlardan bir şey çıkmaz bu gidişle🙈🤪

Şaka bir yana hayatı kolaylaştıran elektronik eşyaları iyice yaşlanmadan rahatlıkla kullanabilir olmak önemli. Maalesef çok yenilikçi bir kafam yok bu konuda, 1000K uygulaması bile ilgimi çekmiyor ama en azından kendi notlarımın daha kolay ulaşılabilir bir şekilde elimin altında olması güzel olurdu. Virginia Woolf'un kendine ait odası artık bir tabletin içinde 🙂

Erbain 38/40

Yorumlar