Ana içeriğe atla

Şükür

Karamürsel'den Kızderbent'e giderken sıra ile Oluklu, Karaahmetli, Hayriye, Yalakdere ve Valideköprü köylerinden geçilir misss gibi 😉 tezek kokusu eşliğinde. Ben ona "inek kokusu" diyorum, öyle daha çok hoşuma gidiyor. Çocukluğumda bu yollardan hep bir mide bulantısı ile gidip geldim. Köy yolu benim için biraz da çile demekti. Arabamız yoktu, küçük koyu mavi bir minibüste, her an kusma ihtimaline karşı elimde poşetle yolculuk yapardım. O zamanlardan bilinçaltına yerleşmiş bir ferahlama ihtiyacı mı yoksa yeni yerler görme, degişik insanlarla tanışma arzusu mu bilmiyorum ama hep yol üstündeki köylerde durmak, bir nefes almak, kahvede çay içmek, camide namaz kılmak, köyü baştan sona yürümek isterdim. Hiç olmadı. Sanırım tek başıma çekindim, kafa dengi birini bulma arayışına da girmedim. Hala arabamız yok, hala minibüsün camından melül melül bakarak  arada Kızderbent'e gidiyorum.  Ama bugün bir şey oldu 😀😊🤭 güzergah üzerindeki ilk köyde, Oluklu camisinin önünde minibüs bozuldu 🤣🤣🤣. Allahıııımmm bugüne kadar hiç böyle güzel bir bayram hediyesi almamıştım. Sana şükürler olsun Ya Rabbim 🥰. Belki bu bir başlangıçtır. Millet taa Güney Amerika'larda geziyor bisikletle (bigamekibasuyake - Hülya Koç) biz dibimizdeki köye gitmiyoruz.

2 Ağustos 2020 Kurban Bayramı 

Yorumlar