Ana içeriğe atla

Ulan ınstagram!!!

Kötü komşu insanı ev sahibi yaparmış. Geldim buradan ev alacağım kendime. Öbür tarafta huzur yok belli oldu. Kendi kendimize söyleşeceğiz burada. Evdeyim, izindeyim. Temizlik falan, istifçiliğe varan bazı işlerle mücadele, isyan, başkaldırı, anarşi, terör, yok yok. Dinlediğim şarkıları da değiştirdim. Sabahları kahvaltı ile Cem Yılmaz filmleri izliyorum akşamları Amerikan filmi. Kitap okumuyorum. Zaten bütün gün kitap dizdiğimden sair zamanda biraz kendilerinden uzak durayım dedim. Mahir İz'e işe başlayınca devam ederim inşallah. 




Haaa bu arada başlık biraz ayıp kaçmış olabilir ama bizim bildiğimiz duyduğumuz en kötü şey budur çok şükür.

Babamın kötü sözleri: Ulan, hergele, deyus, keraneci, yezit. Onları da direk bize söylemezdi.

Babama rahmet olsun. Kulağımızı kirletmediği için. 

Yorumlar