Ana içeriğe atla

İyi niyet taşları

Taaa eskiden bir röportajda Sezen Aksu ayakkabılarının bile bir yerlerini değiştirdiğini hoşuna gitmeyen yeri kesip söküp her neyse tekrardan bir şeyler yaptığını söylemişti. 

Ben de öyleyim. Aldığım bir şeyi müdahale etmeden kullanamıyorum. İlle orasını burasını kurcalayacağım. Marka ürün alıp kolunu bacağını değiştirmişliğim hatta ayakkabı kesip dikmişliğim bile vardır. 

Hızımı alamayıp etrafımdaki insanları değiştirmeye kalktığımda doğrudur. Hep iyi niyetten 🥴🤭. İyi niyet cehenneme giden yolları döşeyen taşın adıydı değil mi? İçine düşmeden öğreneceğiz inşallah. Dur bakalım hayrolsun. 

Bu ayakkabıyı seviyorum. Hz. Aişe'nin eşyalarımız bizi bırakmadan biz onu bırakmayız dediğini okumuştum bir yerde. Ayakkabı umrede biraz deforme olmuştu. Elden geçireyim de biraz daha yarenlik edelim dedim.

Yorumlar