Ana içeriğe atla

Eeeee nolcek

Eeee nolcek. Ne yazıcaz bugün. Fotoğraf kolay, o cepte. Yazı ilham bekler. Zaten sorun da bu değil mi? Yani halletmeye çalıştığım sorun. İlhamı beklemeden yazmak. Yazarım aslında bir sürü kitap alıntısı, şiir falan yağmur gibi akıyor zaten her yerden. Al birini döşen. Ne diyordu kitapta, evet her şey yazıldı ve söylendi ama kimse dinlemediğine göre bir daha söyleyebilirsin. Eskiler boşuna ettekraru ahsen velev kane yüz seksen dememişler. Güzel şeyleri üslubunca ara ara dillendirmekte kendi meşrebince ortaya koymakta fayda var yani. Zaten söyleyene değil söyletene bakmak lazım. Vakit gelmiş ki konuşuyorsun. Bazen bakıyorum bu konuşan ve yazan ben olamam diyorum. Söylediğimi ya da yazdığımın tekrarı kabil değil. Öyle tuhaf bir durum. Erem Şentürk şey demişti hooop diye içinize biri girer bir bakmışsın Akşemsettin senin ağzından konuşuyor. Onun gibi bir şey. Yalnız baya baya kendimle çeliştim şu an. Hem diyorum ilham gelmese de yazmaya alışmalı hem diyorum yazan ben değilim. Ama ama ama şöyle bir müjde var 👇🏻

Hiç şüphe yok ki doğruluk iyiliğe götürür. İyilik de cennete götürür. Kişi doğru söyleye söyleye Allah katında sıddık (doğru sözlü) diye yazılır. Yalancılık kötüye götürür. Kötülük de cehenneme götürür. Kişi yalan söyleye söyleye Allah katında kezzâb (çok yalancı) diye yazılır.” Hadis | (Buhârî, Edeb, 69; Müslim, Birr, 103, 104) (Allahümme salli ve sellim alâ seyyidinâ Muhammed).

Yaza yaza bir yerlere yazılacağız elbet.
İzmit'ten yazıyorum, Yeni Cuma'nın bahçesinden. 

Yorumlar